Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

!karelias | mistrz

imię i nazwiskoTomek Karelus adresWarszawa zarejestrowany05.09.2006 @22:17:50 ostatnio na stronie30.11.2016 @10:56:56

robota to głupota.

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty strona wwwkarelias.com Gadu-Gadu9770763
digarty85 komentarze1458 posty na forum3

komputer / sprzęt
Apple, Wacom, Cintiq

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
+KasiaGieron    29.06.2011 @23:50:14
Panie, wrzuć Pan coś ku radości oka i ducha.
~marecki271    27.06.2011 @10:21:37
znakomita galeria.
GRATULACJE!
_______
MARECKI 271
~Olafku    15.06.2011 @18:47:48
świetne prace.
~fone    13.06.2011 @12:08:41
niesamowite umiejętności. gratuluje rewelacyjnych prac.
_______
http://www.tomaszsoluch.pl - moje portfolio
~asieeek    22.05.2011 @21:19:33
jesteś zajebisty
_______
when you say to me "fuck you!" say it louder;]
~EwaMos    22.05.2011 @11:24:55
Oj cuda cuda
~sundesigner    22.05.2011 @10:52:28
świetna galeria, szacuneczek
~3kycat    19.05.2011 @22:55:02
Fajne pracki PSMove eyes!!
~lynxlynx    19.05.2011 @16:06:01
tak po prawdzie,niezabardzo pasuje mi kolor tła menu,tak patrząc na całość jest zaciężkie,i wali kompozycję na prawo,czego nie ratuje ta różowa pani na bilboardzie w lewym górnym rogu, zawężona czcionka staje się być z deczka nieczytelna,ale sama graficzka z jajem /sory jeśli uraziłem/
_______
Poniżej Krytyki http://www.digart.pl/zoom/4658104/Ponizej_Krytyki.html
>>>Matrix gwałci podprogowo<<<
folio http://lynxart.carbonmade.com/
~kasiulka01    11.05.2011 @18:07:45
pewnie wiele razy to słyszałeś ale kurcze jesteś zajebisty !
GENIALNE PRACE ^^
~nowokwiat    10.05.2011 @14:02:20
fajny awatar
!chris73    10.05.2011 @00:00:27
Wow dzieki bardzo. Sledze twoja tworczosc od jakiegos czasu Myle ze jestes w
pierwszej 3 ludzi, ktorzy tu sa top. Ale to moje osobiste zdanie

Pozdrawiam serdecznie
ostatnio edytowane: 2011-05-10 00:01:06
+sliwka    09.05.2011 @21:29:46
ale fajny avatar!
~fremal    06.05.2011 @17:32:04
siedzę w internecie, /malarstwo/ - długie chwile, gdzieś to widziałem poza digartem
i to zapamiętałem....po prostu jesteś znakomity i zostajesz w pamięci, Przepraszam
~11FamaFestiwal    21.04.2011 @21:07:47
Chciałabym zaprosić do udziału w Eliminacjach Warszawskich do Międzynarodowego Kampusu Artystycznego FAMA 2011, które odbędą się w klubokawiarni Chłodna 25:

27 maja (piątek) - przegląd teatrów, kabaretów, tancerzy oraz innych reprezentantów sztuki scenicznej, a także slam poetycki

28 maja (sobota) - wieczór uczty muzycznej - przegląd zgłoszonych wokalistów i zespołów. Usłyszeć będzie można niemal wszelkie współczesne nurty muzyczne, od poezji śpiewanej przez rock, reggae, jazz aż po elektronikę.

Po eliminacjach koncert zespołu Flying Umbrellas – ubiegłorocznych laureatów Eliminacji Warszawskich.

10 czerwca (piątek) - animacje, filmy surrealistyczne, wizualizacje i inne dzieła multimedialne. Swoje prace zaprezentują artyści sięgający po nową sztukę. Obok zostanie zorganizowany wernisaż prac plastycznych i fotografii

Zgłoszenia wraz z formularzem zgłoszeniowym należy przesyłać do 15 maja 2011 na adres warszawa@fama.zsp.pl . Szczegóły znajdują się na stronie fama.zsp.waw.pl oraz fama.org.pl .
~kostkarubika    18.04.2011 @14:57:34
Piękne prace. Pozdrawiam!
+Casiel    18.04.2011 @14:38:01
odnośnie "polska ustami boga". coś tam wokół artykułu w GW.
ostatnio zapamiętuję/zbieram takie perełki jako "ukryta opcja niemiecka"
: ]
ostatnio edytowane: 2011-04-18 14:38:18
_______

http://casiel.net/blog
~fnd    16.04.2011 @00:23:43
KAWAL DOBREJ ROBOTY!!!1
~durer    15.04.2011 @14:39:08
jak tylko dotrze do mnie nowy numer to obczaje ... dzieki
~Degdeg    15.04.2011 @13:02:08
Dzię-ku-ję, bardzo mi się to przydało :D
!twardowskimarcin    13.04.2011 @12:49:58
!hystera    05.04.2011 @21:44:11
Hej,
Jaram sie tak pozytywnymi slowami pod moim adresem od takiego wymiatacza!!!Dzieki serdeczne A czasu po prostu aktualnie miewam wiecej niz powinnam miec stad ta "tworczosc".
Dzieki jeszcze raz za odwiedziny i pozdrawiam
~nataliowa    05.04.2011 @10:26:28
boszzzz....boszyszcze

wstępuję w zastępy nałogowych podziwiaczy
~Arriba    02.04.2011 @19:07:13
cóż, życie.
~sfumatox    01.04.2011 @23:20:07
galeria cud, miód, malina - pokłon. Biedna Marilyn nie wzięli jej na okładkę, a szkoda. Pozdrawiam.
Poprzednia strona 1 2 3 4 5 6 ... 23 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt